، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

سبحان بهرامی جلفائی

سلام مامان سبحان هستم دوست دارم خاطراتشو ثبت کنم

واکسن 6 ماهگیت

1392/12/22 10:46
نویسنده : کوثر
387 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره شما 6 ماهت کامل شد و یک ماه بزرگتر شدی و با عمع نفیسه بردیمت تو خانه بهداشت محل که واکسنت و بزنیم شما را طبق معمول ازمایشهای قد و وزن را انجام دادی و من رفتم بیرون و عمع جون بردت داخل من دلم طاقت گریه هات و نداشت و این وظیفه رو به عمه ات محول کرد . چند دقیقه ای نگذشت که عمه جونی شما را اورد بیرون و من ازش تشکر کردم دیگه اومدیم خونه و تو را هر 4 ساعت یکبار چک میکردم که تب نکنی و استامینوفن میدادی خدارا شکر این مرحله هم پشت سر گذاشتی .

راستی تو بهداشت گفتش که میتونی غذای کمکی را شروع کنی از مقدار کم ودفعات کم شروع کنی تا مقدار زیاد و دفعات زیاد و یک دفترچه بهمون داد گفت از روش کپی بگیرید لیست غذاهایی بود که باید برای گل پسر تهیه می کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)