، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

سبحان بهرامی جلفائی

سلام مامان سبحان هستم دوست دارم خاطراتشو ثبت کنم

سونوگرافی سلامت جنین

1391/7/18 10:25
نویسنده : کوثر
244 بازدید
اشتراک گذاری

اول ماه پنجم بود رفتم پیش خانم طهرانی گفت باید یه سونوگرافی بری تا از سلامت نی نی ات با خبر شم و بعدم یک دارو داد تا شما بهتر بتونی رشد کنی قرص کلسیم و اهن و امگا داد

چند روز بعدم رفتم سونوگرافی قبلش اونقد شیرینی خورده بودم تا شما خودت و نشون بدی اما انگاری خجالت کشیدی ولی قربونت برم دستات و گذاشته بودی کنار گوشت اقای دکتر میگفت ببین داره برات اذان میگه . ببین چه سر خوشگلی داره الهی قربونت برم مادر

بعدم گفت که وزنت 200 گرم و ضربان قلبت هم 147 بود . به اقای اسماعیلی گفتم جنسیتش مشخص نیست گفت نه چون خیلی هنوز کوچیکه ولی از حرکاتش بهش میخوره پسر باشه ولی بازم بهت قول نمی دم منم گفتم من سلامتش برام مهمه که خداراشکر سالم بودی راستی اونروز با عمه ازاده و مامانجون طاهره رفتیم سونو دکتر میگفت چقدر ملاقاتی داره این بچه گفتم بله خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهناز
18 مهر 91 10:38
انشالله سالم باشه
خاله ی آبنبات
28 مهر 91 15:50
سلام نی نی ما هم تقریبا هم سن نی نی شماست
خاله ی آبنبات
4 آبان 91 14:25
مینا
4 آبان 91 15:13
سلام دکتر مهربان و به نظر مومن است پولکی هم اصلا نیست خانمه پشیمان نمیشی