، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

سبحان بهرامی جلفائی

سلام مامان سبحان هستم دوست دارم خاطراتشو ثبت کنم

رفتن به دکتر و تشکیل پرونده دادن

1391/7/17 10:43
نویسنده : کوثر
199 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه مطمئن شدم باردارم رفتم پیش دکتر طهرانی که قبلش هم واسه آزمایشات قبل بارداری پیشش می رفتم و بهش اطلاع دادم که باردار شدم و اونم خیلی خوشحال بود و بهم تبریک گفت و بعدم واسم یه سری آزمایش دیگه نوشت که رفتم انجام دادم و خداراشکر همه چیز خوب بود

بعد از یه مدت که گذشت و تو داشتی جون می گرفتی دکتر واسم سونو نوشت که ببینه قلبت تشکیل شده یا نه واسه همینم من رفتم و واسه اولین با فقط ساک حاملگی و دیدن چون زود رفته بودم و چند هفته بعد رفتم و گفتند که جنین دارای ضربان قلب می باشد و همونجا خداراشکر کردم که سالمی عزیزم

من خیلی سونو گرافی رفتم اونم به خاطر تو وروجک توی ماه دوم و سوم 1 چند بار لکه بینی داشتم که خیلی میترسیدم ولی هر بار هم که می رفتم می گفتند چیزی نیست و جای نی نی محکمه که بازم از دلنگرانی در میومدم یه روزشم که من دفترچه بیمه ام هنوز درست نشده بود و مامانجونت زودتر رفته بود دفترچه ام را درست کرده بود نوبت دکتر هم زده بود تا اومدم دیدم بنده خدا همه کارا رو کرده و تا رفتم دکتر گفت باید استراحت کتی و احتمال داره نی نی پسر باشه که لک بینی داری منم به حرف دکتر گوش دادم و چند روز نیومدم سر کار و مامانجون من و برد خونشون و گفت اونجا بهتره که پله هم نداره اخه دکی گفته بود نباید از پله هم بالا پایین برم خلاصه چند روزی استراحت کردمو مامانجونو زحمت دادم که بهتر شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)