، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

سبحان بهرامی جلفائی

سلام مامان سبحان هستم دوست دارم خاطراتشو ثبت کنم

اتمام 7 ماهگی و شروع 8 ماهگی

1391/10/12 17:14
نویسنده : کوثر
1,968 بازدید
اشتراک گذاری

٥ دی ماه بود که که نوبت دکترت بود عزیزم که به اتفاق مامان جونت رفتیم و بعد اونجا صدای قلبت و گوش دادم و خودم هم وزن و فشار شدم و واسمون دوباره داروی اهن نوشت و سونو و ازمایش قند

که امروز 12 دی دوباره به اتفاق مامان جونت رفتیم سونو گرافی که گفت 31 هفته شدم و دوباره سر کوچولوت و نشون داد و با اطمینان قاطع گفت پسرس و بعدم گفت که سرت رفته روبه پایین عزیز دل مامان گفت اگه همون پایی بمونه می تونم طبیعی زایمان کنم

اقای دکتر گفت:

دور شکمت 267 mm

دور سرت 77 mm

طول ران 59 mm

و وزنت هم 1کیلو 700 گرم بود و پایان بارداری راهم 15 اسفند اعلام کرد .

 

ایشالله که صحیح و سالم میایی بغلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز
12 دی 91 18:22
من و چند تا از مامانای دیگه تصمیم گرفتیم لباسای نی نیهامون که کوچیک شده و استفاده نکردیم رو تو یه وب سایت بفروشیم تا مامانای دیگه هم بتونن استفاده کنند تو هم میتونی به ما ملحق بشی.خوشحال میشم به سایتمون سر بزنی یا بهم زنگ بزنی۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹