، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

سبحان بهرامی جلفائی

سلام مامان سبحان هستم دوست دارم خاطراتشو ثبت کنم

دیروز پیش دکی مهربونت بودم

1391/9/8 12:04
نویسنده : کوثر
253 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون صدای طنین انداز قلبت برم من

دیروز رفتم گوشی گذاشت خداراشکر مثل چی می تپید بعدم وزن و فشار و همه چی نرمال بود بعد ازمایشم و نشون دادم و گفت ویتامین d بدنت پایین و کم خونی داری و دوباره واسم قرص نوشت ولی تاکید کرد که حتما قرص ها را بخورم اخه مامانی ات خیلی بد دواست ولی به خاطر وجود تو هم که شده میخورم راستی بهش گفتم سونو بنویس گفت زود انگار اونم از من دل گنده تر گفت 5 دی نوبت بعدیت حتما می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رائیکا
19 آذر 91 10:32
آخی عزیزم چقدر قشنگ نوشتی... انشاله خدا نی نی گلتون رو حفظ کنه
mahsaaaaaaa
29 آذر 91 12:37
سلام جیگر صدای طنین اندازو خوب اومدی. وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا عکس نی نیاش ایشالا که این 2/5 ماه هم به خیر و خوشی بگذره و تو چشمای نازش نگاه کنی و لذت ببری.بووووووووووووووووس